COROCZNA INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST SKŁADANA DO WÓJTA GMINY

Przypominamy o obowiązku składania corocznie do 31 stycznia informacji o posiadanym lub usuniętym azbeście, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest.

 

Informację przedkłada się corocznie w terminie do dnia 31 stycznia:

  1. Osoba fizyczna – wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta;
  2. Osoba prawna – właściwemu marszałkowi województwa.

 

Informację sporządza się w 2 egzemplarzach:

1) jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej właściwemu organowi;

2) drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.

 

Druki na których należy złożyć informację można pobrać na stronie Mazurskiego Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami, pod bezpośrednim adresem: https://mzmgo.mazury.pl/obowiazek-przekladania-informacji-o-azbescie/

 

Informację można składać drogą elektroniczną poprzez stronę ePUAP, listownie lub osobiście w Urzędzie Gminy Wydminy.

Przewiń do góry
Skip to content