KOMUNIKAT BANKU

KOMUNIKAT BANKU

Mając na uwadze ochronę naszych klientów i pracowników w okresie stanu zagrożenia epidemicznego nasze placówki będą funkcjonować inaczej niż dotychczas. Prosimy Klientów o ograniczenie wizyt w placówkach Banku do niezbędnego minimum.

Bezpośrednia obsługa klienta będzie odbywała się w godzinach od 10.00 do 13.00. Rozliczenia wewnętrzne i międzybankowe będą realizowane bez zmian.

W celu ograniczenia zagrożenia zarażenia wirusem SARS-CoV-2 wprowadza się następujące zasady bezpośredniej obsługi klienta w placówce banku:

– aby zabezpieczyć odpowiednią odległość od siebie osób przebywających w placówce ustala się, że jednocześnie w sali obsługi klienta może znajdować się maksymalnie 2 klientów. Prosimy o wejście do placówki po upewnieniu się, czy w sali obsługi nie znajduje się więcej niż jeden klient.

– w celu ograniczenia kontaktu pracowników banku z gotówką, bank nie będzie przyjmował wpłat gotówkowych na rachunki obce (prowadzone w innych bankach). Płatności można dokonywać w formie przelewów z rachunków własnych z wykorzystaniem kanału bankowości internetowej, ewentualnie składając przelew u pracownika banku.

– w celu wypłaty gotówki z rachunku własnego prosimy o wykorzystanie bankomatów.

Wprowadzone środki ostrożności wynikają z zaleceń GIS i Rządu RP.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

Przewiń do góry