Dnia 17 lipca 2024 roku podpisano umowę na realizację zadania pn. „Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjno-informacyjnych w Urzędzie Gminy Wydminy”.
Umowę podpisała Pani Wójt Anna Binik, przy kontrasygnacie Pani Skarbnik Elżbiety Sosnowskiej. Wykonawcą jest firma NORDMAN Sp. z o. o.
Całkowity koszt zadania wynosi 395 996,94 zł, z czego 297 400,00 zł pochodzi z dofinansowania ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
Zadanie obejmuje:
1) remont schodów do Urzędu Gminy Wydminy wraz z montażem platformy schodowej (windy),
2) montaż platform schodowych wewnątrz budynku (parter i I piętro),
3) wymiana drzwi na automatyczne w Urzędzie Gminy (2 szt.),
4) dostawa i montaż płytek dotykowych (oznaczenie ciągu komunikacyjnego wewnątrz budynku),
5) dostawa wraz z montażem tabliczek z napisami brajlowskimi i piktogramami (25 szt.) (oznaczenie pomieszczeń w urzędzie).