UWAGA: Nadal można składać wnioski
Uruchomienie sprzedaży węgla na zasadach preferencyjnych przez Gminę Wydminy uzależnione będzie od otrzymania węgla od wyznaczonych spółek rządowych.
Informacje podstawowe:
Poniżej publikujemy wniosek, który należy wypełnić i złożyć, aby ubiegać się o kupno węgla po preferencyjnej stawce 2000 zł brutto/tona.
Kto może złożyć wniosek?
Wniosek powinna złożyć osoba fizyczna, która otrzymała dodatek węglowy i spełnia następujące warunki:
- zamieszkuje w gospodarstwie domowym na rzecz którego dokonywany jest zakup węgla,
- gospodarstwo domowe jest prowadzone na terenie Gminy Wydminy,
- ubiegała się o przyznanie dodatku węglowego.
Formularz wniosku dostępny:
- na stronie www.bip.wydminy.pl
- w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy (pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy)
Składanie wniosków:
- W kancelarii Urzędu Gminy Wydminy w godzinach:
- Poniedziałek: 8:00 – 16:00
- Wtorek – Piątek: 7:00 – 15:00
- Drogą elektroniczną poprzez:
- platformę ePUAP: Sklad_ESP\Skrytka
- adres e-mail: kancelaria@wydminy.pl
Wniosek o zakup złożony w wersji elektronicznej musi posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany albo podpis osobisty.
WNIOSEK do pobrania – wniosek zakup węgla i klauzula
Oświadczenie do pobrania – OŚWIADCZENIE