Uruchomienie sprzedaży węgla na zasadach preferencyjnych przez Gminę Wydminy

UWAGA: Nadal można składać wnioski

Uruchomienie sprzedaży węgla na zasadach preferencyjnych przez Gminę Wydminy uzależnione będzie od otrzymania węgla od wyznaczonych spółek rządowych.

Informacje podstawowe:

Poniżej publikujemy wniosek, który należy wypełnić i złożyć, aby ubiegać się o kupno węgla po preferencyjnej stawce 2000 zł brutto/tona. 

Kto może złożyć wniosek?

Wniosek powinna złożyć osoba fizyczna, która otrzymała dodatek węglowy i spełnia następujące warunki:

  • zamieszkuje w gospodarstwie domowym na rzecz którego dokonywany jest zakup węgla,
  • gospodarstwo domowe jest prowadzone na terenie Gminy Wydminy,
  • ubiegała się o przyznanie dodatku węglowego.

Formularz wniosku dostępny:

  • na stronie www.bip.wydminy.pl
  • w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy (pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy)

Składanie wniosków:

  1. W kancelarii Urzędu Gminy Wydminy w godzinach:
  • Poniedziałek: 8:00 – 16:00
  • Wtorek – Piątek: 7:00 – 15:00
  1. Drogą elektroniczną poprzez:
  • platformę ePUAP: Sklad_ESP\Skrytka
  • adres e-mail: kancelaria@wydminy.pl

Wniosek o zakup złożony w wersji elektronicznej musi posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany albo podpis osobisty.

WNIOSEK do pobrania – wniosek zakup węgla i klauzula

Oświadczenie do pobrania – OŚWIADCZENIE

 

 
Przewiń do góry