Szanowni Państwo
W związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na koronawirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie mieszkańców oraz pracowników, zalecamy ograniczenie do minimum bezpośrednich wizyt w urzędzie.
Jak załatwić sprawę urzędową?
– za pomocą platformy: E-USŁUGI
– za pomocą platformy OBYWATEL.GOV.PL (https://obywatel.gov.pl/) (należy posiadać profil zaufany)
Jedynie najpilniejsze sprawy przyjmowane są w wyznaczonym Punkcie Obsługi Klienta (Kancelaria Urzędu). Przed załatwieniem pilnej sprawy proszę skontaktować się telefonicznie z pracownikiem urzędu w celu ustalenia sposobu jej sfinalizowania (tel. (87) 421 00 83(87) 421 00 83)
GODZINY PRACY:
poniedziałek od 8:00 do 16:00
w pozostałe dni w godz. 7:00 – 15:00
(w soboty nieczynny)
poczta UG Wydminy: sekretariat@wydminy.pl , kancelaria@wydminy.pl
Dziękujemy za wyrozumiałość. Wszelkie komunikaty dotyczące funkcjonowania urzędu oraz jednostek organizacyjnych przekazywane są za pośrednictwem strony internetowej www.wydminy.pl oraz mediów społecznościowych (Fb, Twitter).