WAŻNA INFORMACJA

Szanowni Państwo

W związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na koronawirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie mieszkańców oraz pracowników, zalecamy ograniczenie do minimum bezpośrednich wizyt w urzędzie.

Jak załatwić sprawę urzędową?

– za pomocą platformy: E-USŁUGI

– za pomocą platformy OBYWATEL.GOV.PL (https://obywatel.gov.pl/) (należy posiadać profil zaufany)

Jedynie najpilniejsze sprawy przyjmowane są w wyznaczonym Punkcie Obsługi Klienta (Kancelaria Urzędu). Przed załatwieniem pilnej sprawy proszę skontaktować się telefonicznie z pracownikiem urzędu w celu ustalenia sposobu jej sfinalizowania (tel. (87) 421 00 83(87) 421 00 83)

GODZINY PRACY:

poniedziałek od 8:00 do 16:00

w pozostałe dni w godz. 7:00 – 15:00

(w soboty nieczynny)

poczta UG Wydminy: sekretariat@wydminy.pl , kancelaria@wydminy.pl

Dziękujemy za wyrozumiałość. Wszelkie komunikaty dotyczące funkcjonowania urzędu oraz jednostek organizacyjnych przekazywane są za pośrednictwem strony internetowej www.wydminy.pl oraz mediów społecznościowych (Fb, Twitter).

Przewiń do góry
Skip to content